Heb je een vraag over onze service, onze producten of uw SecuritasHome installatie? Het antwoord vind je in deze lijst van veelgestelde vragen (FAQ).
Voor al je vragen over de activatie van een systeem, in test plaatsen van een systeem, aanpassingen van procedures, wijzigingen van contactpersonen, tijdelijke storingen of procedures, klachten, problemen met camera’s of negatieve lijntesten kan je ons elke werkdag van 6u tot 20u bereiken op het nummer 02 263 23 06. Je kan ook ons ook mailen: control.room@alert-services.be
Je kan ons elke werkdag van 8u30 tot 17u bereiken op het nummer 02 263 24 80 of ons mailen via sales@securitashome.be. Je kan ook terecht op de SecuritasHome account, onder de rubriek ‘Help’. Vraag gerust onze handleiding via sales@securitashome.be.
SecuritasHome is een combinatie van een alarmsysteem, slimme huistoepassingen en een opvolging na alarm, aangeboden door Securitas.
Een SecuritasHome systeem wordt altijd ontwikkeld op maat van jouw woning. Daarom kunnen we geen standaard prijzen hanteren. Je kan natuurlijk altijd gratis een vrijblijvende offerte op maat aanvragen. De meeste klanten raden SecuritasHome trouwens aan vanwege zijn scherpe prijs!
Neen, een SecuritasHome systeem is altijd verbonden aan een maandelijks abonnement. Het dekt namelijk de kosten van de meldkamer en de interventie. Ook de beveiligde bewaring van beelden en gegevens zit hierin inbegrepen.
Absoluut. SecuritasHome is een evolutief systeem en er zullen de komende jaren nog toepassingen bijkomen. Neem een kijkje op webshop.securitas.be voor extra componenten.
Securitas heeft in Europa een unieke samenwerking met Alarm.com, dat de meest geavanceerde smarthome oplossingen ondersteunt op het digitale platform. Alle data, inclusief de beelden, worden door Alarm.com veilig bewaard. Beelden blijven altijd eigendom van de klant en zijn in geval van alarm enkel toegankelijk voor onze alarmcentrale. Meer dan 6 miljoen klanten vertrouwen wereldwijd op Alarm.com om hun woning slim te maken en te beveiligen.
Voor vragen over facturatie en betalingen kan je elke werkdag van 8u tot 17u terecht op het nummer 02 263 24 00. Je kan ons ook bereiken via services.center@alert-services.be.
In geval van alarm of wanneer je je onveilig voelt, kan je 24/7 contact met ons opnemen op het nummer 070 22 20 04.