Heb je een vraag over onze service, onze producten of uw SecuritasHome installatie? Het antwoord vind je in deze lijst van veelgestelde vragen (FAQ).
Wat als klant zijn Wifi wachtwoord heeft aangepast of een nieuwe modem heeft ?
Niet groen ? Begin opnieuw, waarschijnlijk heeft u een fout gemaakt in het wachtwoord.
In onze ervaring is een alarm meestal een vals alarm. We weten dus hoe we hiermee moeten omgaan. Als we niemand van de contactlijst te pakken krijgen, zal een interventieploeg ter plaatse een kijkje komen nemen. Als er niets aan de hand is, zijn er geen extra kosten aan verbonden. De eerste vijf keer per jaar zitten die inbegrepen in onze dienstverlening, er zijn geen extra kosten aan verbonden.
Wanneer het alarm, de rook- of CO-melder afgaat, ontvang je meteen een melding op je app. Die wordt ook doorgestuurd naar de Securitas alarmcentrale. De centrale neemt contact met je op. Als jij niet bereikbaar bent, contacteren we andere contactpersonen op je lijst om te bepalen wat er aan de hand is. Als we niemand kunnen bereiken, sturen we een interventieploeg ter plaatse. Zien we een brand op de beelden, dan wordt de brandweer onmiddellijk gewaarschuwd.
In een noodsituatie, bijvoorbeeld bij een inbraakpoging of een brandmelding, ontvang je meteen een melding op je app. Die wordt ook doorgestuurd naar de Securitas alarmcentrale.
Vooraf heb je ons een contactlijst doorgegeven. De meldkamer gaat deze personen contacteren om te kijken wat er precies aan de hand is. Als zij niemand te pakken krijgen, doet de meldkamer een eerste beoordeling van de situatie op basis van beelden. Zij zullen ook een interventieploeg ter plaatse sturen of - in geval van duidelijke inbraak, een lek of brand - de ordediensten. Wij hebben een landelijke dekking, onze interventieploegen zijn dus vaak snel ter plaatse om de situatie in te schatten. Indien nodig, verwittigen zij alsnog de ordediensten. Dat is de kracht van Securitas.