Heb je een vraag over onze service, onze producten of uw SecuritasHome installatie? Het antwoord vind je in deze lijst van veelgestelde vragen (FAQ).
Heb je werk te doen in jouw woning? Moet je de batterijen van een onderdeel vervangen? Zet jouw alarm direct in de applicatie of via de meldkamer in testmodus om het alarmsysteem niet onnodig te activeren.
Ontdek hoe je de batterij vervangt met een video op ons YouTube-kanaal
Ontdek hoe je de batterij vervangt met een video op ons YouTube-kanaal
Ontdek hoe je de batterij vervangt met een video op ons YouTube-kanaal
Ontdek hoe je de batterij vervangt met een video op ons YouTube-kanaal
Ontdek hoe je de batterij vervangt met een video op ons YouTube-kanaal
Ontdek hoe je de batterij vervangt met een video op ons YouTube-kanaal
Ontdek hoe je de batterij vervangt met een video op ons YouTube-kanaal
Ben je onlangs van modem/provider veranderd en is het lampje achteraan de camera rood? In volgend stappenplan leggen we uit hoe je de IP buitencamera zelf opnieuw kan instellen.
Deze handleiding is enkel compatibel voor IP camera’s type 721/722
Ben je onlangs van modem/provider veranderd en is het lampje vooraan de camera rood? In volgend stappenplan leggen we uit hoe je de IP binnencamera zelf opnieuw kan instellen.
Deze handleiding is enkel compatibel voor IP camera’s type 521IR/522IR
Is je slimme deurbel niet meer verbonden en pinkt het lampje rood-groen of rood continu? Dan moet je de deurbel opnieuw configureren. Onderstaand stappenplan legt uit hoe je dat exact doet.
Deze handleiding is enkel compatibel voor iPhone-gebruikers.
Is je slimme deurbel niet meer verbonden en pinkt het lampje rood-groen of rood continu? Dan moet je de deurbel opnieuw configureren. Onderstaand stappenplan legt uit hoe je dat exact doet.
Deze handleiding is enkel compatibel voor Android-gebruikers
Inhoud van Alarm.com
In March 2020, all Nest users still using a Works with Nest account will receive a communication from Google advising them to migrate their Works with Nest account to a Google account. Below is some guidance for how to handle the migration process and re-link the new Google account to the SecuritasHome account for continued use of the Nest Integration.
Note: Any questions or issues regarding the migration of a Nest account to a Google account should be directed to Google.
Note: If you received an email from Google, you can open the email and click Switch to Google to begin the migration process and continue to step 5.
During account migration, you will need to disconnect your SecuritasHome connection since Google Accounts do not support Works with Nest connections. After your Nest account is migrated, you can relink your Nest device connections with SecuritasHome.
For information about this process, see Google Nest Thermostat Integration.