Via WPS

  1. Druk op de witte reset/WPS-knop achteraan de camera gedurende 2 à 3 seconden.
    Connect camera 3

  2. Het lampje achteraan zal nu blauw pinken. Indien je te lang hebt gedrukt en het lampje wit pinkt, dan staat de camera op AP-mode (acces point mode). In dat geval, zal je de handmatige procedure moeten volgen (zie Buitencamera instellen via AP Mode).
  3. Als het lampje blauw is, druk dan op de WPS-knop van je modem.
  4. De camera zal nu zoeken naar de instellingen van het internet.
  5. Als het lampje groen blijft branden, is de connectie hersteld.

Via le mode AP (mode point d'accès)

  1. Zoek via een laptop, desktopcomputer, gsm of tablet in de lijst met wifi netwerken naar ALARM (XX-XX-XX) en verbind met dit wifinetwerk. De cijfer-lettercombinatie kan je ook steeds achteraan de camera terugvinden (laatste zes tekens). Het is geen probleem dat deze de melding ‘No internet’ geeft.
    Connect camera 7

  2. Open Chrome (of een andere webbrowser) en typ in de adresbalk 722winstall/.
    Connect camera 8

  3. Selecteer ‘English’.
    Connect camera 10

  4. Scan voor netwerken. Dit kan automatisch door op ‘scan for wi-fi networks te klikken’ of door de gegevens handmatig in te vullen via SSID (naam van je netwerk) en Security (wachtwoord gelinkt aan je netwerk).
    Connect camera 11

  5. Als je ervoor kiest om het netwerk automatisch te laten verbinden, dan zal de camera zoeken naar alle netwerken in je omgeving.
    Connect camera 12

  6. Selecteer hierna het netwerk waarmee je de camera wilt verbinden.
    Connect camera 14

  7. Geef bij Security Key nu het wachtwoord van het netwerk in.
    Connect camera 15

  8. Klik nu op save en volgende boodschap verschijnt op het scherm
    Connect camera 16

  9. Het lampje van de camera wordt eerst rood en zal binnen enkele ogenblikken groen worden.

  10. Is het lampje niet groen? Dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan. Probeer opnieuw en kijk even na of het wachtwoord welzeker juist is (hoofdlettergevoelig).
control room

Camera instellen via Fabrieksinstellingen

Als je de camera een langere tijd hebt ingeduwd (+-15 seconden), dan zal de camera naar fabrieksinstellingen gaan. Om de camera terug te laten werken, moet de camera verwijderd worden uit het portaal. Je schakelt hiervoor best de hulp in van onze Technical Helpdesk. Je kan hen bereiken van maandag tot vrijdag, tussen 06.00 en 20.00 op het nummer 02 263 23 06.

Eén van onze technische collega’s zal je dan begeleiden doorheen het stappenplan om de camera terug te herconnecteren.