In het geleverde pakket kan u de glassbreak sensor terugvinden + bijgeleverde batterij.
Draai het schroefje aan de onderzijde van de glassbreak sensor los met een kleine schroevendraaier.
Haal nu het kapje aan de achterzijde los. Plaats de batterij op de voorziene plaats. De sensor zal nu een groen en rood lichtje geven.
U zal nu uw alarmsysteem in teststand dienen te zetten. U belt hiervoor de Securitas Service Desk op het nummer 02 263 23 06, op werkdagen (ma – vrij) tussen 7u en 19u. Zij zullen u begeleiden in het proces om uw systeem in test te zetten.
Wanneer de operator u vraagt om het knopje in te duwen, duwt u op het grijze rondje net boven de batterij (Zie Foto : Glassbreak sensor).
Uw centrale zal nu 2 korte beeps geven en de operator zal het signaal van de sensor ontvangen.
U kan de glassbreak sensor installeren op 2 manieren :
Draai de sensor voorzichtig toe en verwijder de rode plakstrip op de achterkant. Plak de sensor op het plafond. (niet naast airco,luidspreker)
vijs het achterste plaatje vast op het plafond en draai voorzichtig de sensor toe.
Het alarmsysteem dient nu gereset te worden. Dit doet u door het alarmsysteem vanop het klavier UIT te schakelen. Let op! Dit kan alleen op het klavier (code + slotje open). U kunt dit niet via uw telefoon doen.
Als laatste stap dient u uw systeem uit de teststand te halen. Hiervoor belt u opnieuw de Securitas Service Desk op het nummer 02 263 23 06, op werkdagen (ma – vrij) tussen 7u en 19u. Zij zullen ook een controle doen of het systeem weer volledig functioneel is.