Heb je een vraag over onze service, onze producten of uw SecuritasHome installatie? Het antwoord vind je in deze lijst van veelgestelde vragen (FAQ).
SecuritasHome werkt met vaste contracten. Hierdoor garanderen wij dat de maandelijkse kost niet geïndexeerd wordt tijdens deze periode. Wil u na deze periode uw contract stopzetten? Dan kan dat uiteraard.
Ja. Het systeem zal blijven werken. Er is namelijk een ingebouwde batterij die automatisch wordt ingeschakeld als er geen stroom meer is. Ze kan 48 uur voor stroomvoorziening zorgen. Je huis blijft dus veilig, ook zonder stroom.
Het systeem is zo ontworpen dat dagelijkse controles voor onderhoud niet nodig zijn. Mocht er zich toch een storing voordoen, zal de meldkamer een waarschuwing ontvangen en het probleem zo spoedig mogelijk verhelpen, samen met jou. Je krijgt ook altijd een melding van de storing op je smartphone, als je de app geïnstalleerd hebt. Updates van de software voeren we van op afstand uit. Jij hoeft je daar verder geen zorgen over te maken.
Je bent wettelijk gezien verplicht om je alarmsysteem elk jaar een onderhoud te geven. Dat kan je gerust zelf uitvoeren, maar je kan natuurlijk ook met ons contact opnemen zodat wij dat - tegen vergoeding - in jouw plaats doen. Je kan ook een onderhouds-optie afsluiten bij de ondertekening van je contract. Voor meer info kan je steeds terecht bij je adviseur.
Je verhuist binnenkort en je wil je nieuwe woonst optimaal beveiligen ? In dat geval kan je je alarmsysteem gewoon meenemen. Het volstaat om dit formulier in te vullen.
Als een dierbare is overleden, willen we je in de eerste plaats erg veel sterkte toewensen. Neem contact op met de sales support afdeling van Securitas als je het contract wil opzeggen.
Wij komen het systeem zo snel mogelijk installeren, op een ogenblik dat jou het beste uitkomt. Een installateur is gemiddeld twee tot drie uur bezig, afhankelijk van het aantal componenten.
Als de internetverbinding plots wegvalt, zorgt een ingebouwde simkaart ervoor dat de centrale verbonden blijft. Je huis blijft dus veilig, ook zonder internetverbinding.
Neen, jammer genoeg niet. Je wilt wellicht extra producten toevoegen of het systeem vernieuwen. Wij werken met de allernieuwste technologie, oudere systemen zijn vaak niet compatibel. Vraag volledig vrijblijvend info aan onze adviseurs.
Je kan het contract kosteloos opzeggen binnen de 14 dagen na ondertekening. Daarna brengen we kosten in rekening, zoals dossierkosten en opstartkosten. Altijd in het licht van reeds betaalde voorschotten.
Securitas biedt uitsluitend betrouwbare, kwalitatieve producten aan. Mocht er binnen de twee eerste jaar toch iets stuk gaan of een storing geven, dan komen wij het vervangen. In het welkomstpakket vind je de gegevens van de support afdeling. Samen lossen we elk probleem zo snel mogelijk op.
Elk huisdier dat minder weegt dan 15 kg vormt geen enkel probleem. Als dat wel het geval is, neem je best even contact op met ons op. Je moet sowieso opletten met meubilair (kasten, tafels) dat dicht bij de bewegingssensoren staat: huisdieren gebruiken het nogal graag als springplank. Als de afstand te kort is, kan het systeem in alarm gaan bij beweging van je huisdier.