• NL
  • FR
  • FAQ
  • Gratis offerte
  • Contact
  • Blog
  • SecuritasPro
  • Klantenzone
  • Ik verhuis
  • Ons aanbevelen
Securitas logo
  • SecuritasHome
  • Bescherm je woning
  • Controleer je woning
  • Waarom SecuritasHome
  • Ons aanbod
  • FAQ
  • Gratis offerte
  • Contact
  • Blog
  • SecuritasPro
  • Klantenzone
  • Ik verhuis
  • Ons aanbevelen

Geo-Service apparaat in storing

Wat betekent Geo-Service In Malfunction?

Deze fouttoestand geeft aan dat een apparaat 24 uur lang niet heeft ingecheckt.

Hoe lost u een storing voor een Geo-serviceapparaat op?

  1. Start de Securitas Home Phone App met het apparaat in storing. Voer de gebruikersnaam en het wachtwoord in om in te loggen.
  2. Klik op het menupictogram
  3. Selecteer Geo-services.
  4. Klik op de tuimelschakelaar om Geo-Services uit te schakelen.
  5. Klik opnieuw op het menupictogram
  6. Scroll naar beneden en klik op Uitloggen om uit te loggen op het Securitas Home-web portaal.
  7. Log in op uw SecuritasHome-account via het webportaal van de klant.
    Toegang tot het klantenwebportaal kan via een webbrowser op uw PC, telefoon of tablet met een actieve internetverbinding.
    Klik op de onderstaande link om naar het Securitas Home Customer Web Portal te gaan.
  8. Klik op Instellingen.
  9. Selecteer Geo-Services.
  10. Als het defecte apparaat in de lijst staat onder Geo-apparaten – Selecteer het apparaat en verwijder het door te klikken op het verwijder icoontje.
  11. Terwijl u ingelogd blijft op het klanten webportaal – Log in op de Securitas Home Phone App op hetzelfde apparaat.
  12. Klik op het menupictogram
  13. Selecteer Geo-Services.
  14. Druk op het tuimelschakelaar om Geo-Services in te schakelen
  15. Verfris de Geo-Services pagina op de Securitas Home Portal Website (Log in indien nodig opnieuw in).
  16. Zorg ervoor dat het apparaat weer in de lijst staat onder Geo-apparaten.

Storingsmeldingen van Geo-apparaten uitschakelen (alleen Android-apparaten)

  1. Log in op uw SecuritasHome-account via het webportaal van de klant.
    Toegang tot het klantenwebportaal kan via een webbrowser op uw PC, telefoon of tablet met een actieve internetverbinding.
    Klik op de onderstaande link om naar het Securitas Home Customer Web Portal te gaan.
  2. Klik op Instellingen.
  3. Selecteer Geo-Services.
  4. Selecteer het apparaat dat u wilt bewerken.
  5. Vink het selectvakje Meld een storing als het apparaat 24 uur lang niet heeft ingecheckt uit
  6. Klik op Opslaan

Opmerking: Storingsmeldingen kunnen alleen worden uitgeschakeld voor Android-apparaten.

Terug naar Help & Support

Algemeen

  • Contacteer ons
  • Support
  • FAQ
  • Waarom SecuritasHome
  • Klantenzone
  • Webshop
  • Ons aanbevelen
  • Ik verhuis
  • Onze partners

Bescherm je woning

  • Tegen inbraak
  • Tegen brand
  • Tegen koolstofmonoxide
  • Tegen waterschade
  • Tegen het onverwachte

Controleer je woning

  • de SecuritasHome app
  • Bedien je voordeur
  • Bedien je verlichting
  • Regels & scènes
  • Geo-Diensten

Ons aanbod

  • Diensten
  • Producten
  • Andere Securitas oplossingen
Facebook Instagram LinkedIn Youtube
Certifications
Vergunning FOD BiZa als bewakingsonderneming: 16.1055.04
Vergunning FOD BiZa als onderneming voor alarmsystemen: 20.1865.10
  • © 2023 SecuritasHome
  • Terms & Conditions
  • Privacy policy