Deze fouttoestand geeft aan dat een apparaat 24 uur lang niet heeft ingecheckt.
Hoe lost u een storing voor een Geo-serviceapparaat op?
Start de Securitas Home Phone App met het apparaat in storing. Voer de gebruikersnaam en het wachtwoord in om in te loggen.
Klik op het menupictogram
Selecteer Geo-services.
Klik op de tuimelschakelaar om Geo-Services uit te schakelen.
Klik opnieuw op het menupictogram
Scroll naar beneden en klik op Uitloggen om uit te loggen op het Securitas Home-web portaal.
Log in op uw SecuritasHome-account via het webportaal van de klant.
Toegang tot het klantenwebportaal kan via een webbrowser op uw PC, telefoon of tablet met een actieve internetverbinding.
Klik op de onderstaande link om naar het Securitas Home Customer Web Portal te gaan.
Klik op Instellingen.
Selecteer Geo-Services.
Als het defecte apparaat in de lijst staat onder Geo-apparaten – Selecteer het apparaat en verwijder het door te klikken op het verwijder icoontje.
Terwijl u ingelogd blijft op het klanten webportaal – Log in op de Securitas Home Phone App op hetzelfde apparaat.
Klik op het menupictogram
Selecteer Geo-Services.
Druk op het tuimelschakelaar om Geo-Services in te schakelen
Verfris de Geo-Services pagina op de Securitas Home Portal Website (Log in indien nodig opnieuw in).
Zorg ervoor dat het apparaat weer in de lijst staat onder Geo-apparaten.
Storingsmeldingen van Geo-apparaten uitschakelen (alleen Android-apparaten)
Log in op uw SecuritasHome-account via het webportaal van de klant.
Toegang tot het klantenwebportaal kan via een webbrowser op uw PC, telefoon of tablet met een actieve internetverbinding. Klik op de onderstaande link om naar het Securitas Home Customer Web Portal te gaan.
Klik op Instellingen.
Selecteer Geo-Services.
Selecteer het apparaat dat u wilt bewerken.
Vink het selectvakje Meld een storing als het apparaat 24 uur lang niet heeft ingecheckt uit
Klik op Opslaan
Opmerking: Storingsmeldingen kunnen alleen worden uitgeschakeld voor Android-apparaten.